fredag 21 november 2008

mässa


klockan är fucking fem på morgonen och jag är vaken, jo jag har sovit, det är inte det att jag har legat sömnlös. var tvungen att ställa klockan på kvart i fem för att jag ska på mässa i sthlm med skolan, bussen går kvart i sju från skolan. förra året skulle jag med men jag var för pundig för att orka så jag stannade hemma, gick bättre detta år kan man tycka;) pappa skjutsar in mig till skolan, tack så jääätte mycket:) hihi. på mässan kommer alla högskolor i landet att vara, så jag ska kolla efter foto högskolor, och kanske något med skrivinriktning..


och fa-aaan att jag missar detta idag


är så sjukligt intresserad av blodsdiamanter och allmänt om situationen i sierra leone (ett plus i kanten att wu tang gör själva dokumentären), vi ska ju göra en uppgift i religionen där vi fördjupar oss i valfritt ämnen, men allt detta beräknas väl mer som politik än religion? hjäälp mig hur jag på något vis ska kunna skriva om det i religionen, jag vill!


en annan ser dubbelt pga trötthet och nu lär jag sätta igång och sminka mig. kanske skriver blogg från bussen i mobilen sen. ha en bra dag!

1 kommentar:

Mia sa...

Den vita mannen har ju använt religionen som ett sätt att kuva Afrika med, så det vore väl inte omöjligt att skriva om det.