söndag 16 november 2008

jo men du vet den här räven


hm, jag har en konstig knöl inuti smalbenet på något vis. som en liten ärta. men den får väl sitta där då, tänker jag.

i denna sekund sitter jag i min nya hello kitty morgonrock och lyssnar på ljudet till sanningens ögonblick, egentligen vill jag se filmen på fyran men min nyfikenhet om äckliga blondiner som linda rosing tar tyvärr över.

imorgon hoppas jag att ett brev från min läkare dimper ner i min hall också, ett brev där en telefontid med henne står uppbokad och gärna DEN HÄR VECKAN TACK JAG ORKAR INTE VÄNTA. jag behöver få prata med henne om min ångest och om min sömnlöshet. och även om när asperger utredningen ska börja. jo jag ska göra en till utredning eftersom både mamma och läkaren tycker att jag har många symptomer som stämmer till den diagnosen. jaja vi märker tids nog.


och jag har inte tid för något annat än mig själv har jag märkt, jag har jätte svårt att klara av intensiva saker i längre perioder, knappt så att jag orkar ha folk sova över här längre. jag blir så trött av att koncentrera mig länge. om jag ska orka måste mitt intresse vara fångat hela tiden... känns det som. igår var jag och mamma i valbo och jag orkade mer än vad jag trodde faktiskt. men jag blev förbannad på en som jobbade i butiken för hon ryckte upp provhyttsdörren när jag bytte om så jag skrek "MEN LÅT MIG VA JAG BYTER OM!!!" det var hon väl inte direkt beredd på att få höra men mamma är rätt van att jag kan vräka ur mig vad som helst utan att tänka efter före. jag reagerar ofta med ilska som den mest naturliga och spontana reaktionen, som min läkare så fint säger.

en annan sak jag är förbannad på är min granne. jag har skrivit ut denna text och ska nog posta det imorgon för nu har det varit elefantkliv och jordbävning där uppe FÖR LÄNGE.

"ditt lilla helvete, håller du inte käften inatt sparkar jag in dörrjäveln för dig. DU STÖR MIN SKÖNHETSSÖMN.

MVH arg granne"


nu lägger jag mig ha de gött häj.

( jag ska även beställa tid för att tatuera in kära hubert cumberdale vid sidan av midjan också.´)

Inga kommentarer: