måndag 3 november 2008

magnusson haha


jag hade det grymt roligt i lördags, ingen såg nog lika förjävlig ut som mig haha! en annan slant visst när jag sminkade mig;) vi var först på förfest hemma hos sandra, där lyssnades det på tiesto. jag viskade i linns öra "det är nu man ska byta till två mörka ögon - sven ingvars och chocka mathilda med den drastiska musikskiftningen" haha. sagt och gjort:) sedan blev det lite rockabilly ( kör mig till psyket tack ) och en massa jean-paul-skaka-rumpan-låtar.
det var tre stycken Sophie på festen så jag fick äran att heta magnusson hela kvällen, det tyckte jag var otroligt charmigt. JAG ÄR INTE PAJ LÄNGRE, ALDRIG MER PAJ, ALDRIG.
på krogen dansades det hela natten lång, till skön techno med sofie. linn försvann visst med engelsmannen återigen och jag skrämde livet ur honom ute när vi rökte, smög bakom honom och skrek "BÖÖHHHHH" i örat:)
sen kom det en stjärna och frågade mig om tändare, jag hade precis lagt ner den i väskan så jag svarade "du vet att det här är som finns i sjön, har man en gång lagt ner den så hittar man den aldrig"
kvällen slutade med att jag yrade omkring med jokern och babblade om saker jag inte har en aning om, en kärring drog upp min kjol så rumpan syntes (hej här har vi hjärnkapacitet), jag hamnade hos sandra och sa stolt till mathilda "NU MÅSTE DU TA EN BILD OCH DOKUMENTERA ATT JAG ÄR PÅ EFTERFEST JAG HATAR EFTERFESTER" ja oj vilken efterfest haha. kristian kom och vi sov bredvid varandra i min säng, puss min vän. puss på er alla tack för helgen det var grymt:)

men just nu kan jag inte stänga eller öppna käften helt för mina käkar värker så jag dör. väntar på att hälsocentralen ska ringa upp. japp! en promenad ska jag ta idag också..

Inga kommentarer: