lördag 29 november 2008

let me sleep

dags för lite update va?

jag mår bra just nu. eller, sömnen är bra så då är jag bra också, bortsett frå ångesten men nu kan jag sova gott. min läkare skrev ut insomningstabletter åt mig i fredags och jag har nu ätit dem i två nätter och sover som en prinsessa. jag tackade nej flera gånger tidigare men nu har jag sån hög frånvaro i skolan pga sömnen att jag inte såg något annat alternativ, inte min läkare heller. "du måste sova sophie". ska ta dessa i någon vecka för att komma in i en rutin sedan tas den bort. det är lika bra att jag äter medicinen för som sagt, jag måste sova!!



igår fyllde mamma år, petra har kommit hem över helgen och vi firade mamma här hemma på kvällen. idag ska vi till ulla (min mormor ja har aldrig kallat henne mormor, utan det är bara ulla som gäller) och fira henne där med resten av släkten. ska för första gången bli trevligt och jag längtar. fast så klart är det svårt att smälta in i samtalen om de inte handar om något intressant osv.



nu ska jag platta håret och sedan äta en macka.



här får ni en bild från sjuan eller åttan också.

Inga kommentarer: