tisdag 25 november 2008

hjärnkontoret

jag känner mig helt död! jag är så slut i huvudet. varit på hudvårdsparty hos kusin mathilda och där blev det mycket ord att ta in kan jag säga. stängde av hjärnkontoret den sista halvtimmen och läste läppar istället. men jag köpte otroligt bra produkter för ansiktet. peeling och sånt. luktar underbart och man blev så himla len av det.
idag fick jag min underbara tröja med posten och snart får jag även mina vita benvärmare. jag älskar att flumma omkring med olika klädstilar och variera utefter årstid och humör. så är jag och kommer alltid att vara.


imorgon ska jag pina mig upp till historian och jag har mentalt förberett ett utbrott mot läraren vad gäller sveriges stormakt! jag kan inte göra den satans uppsatsen för jag förstår inte. varför finns det böcker när man ändå är tvungen till att läsa mellan raderna? jag kan lika gärna tro att det handar om apelsiner och högtalarsladdar om det inte står klart och tydligt VARFÖR STORMAKTEN FÖLL. en annan blir gälen, så imorgon kommer jag antagligen att skrika och gråta lite. men det får han ta! om inte annat får jag väl jobba röven av mig hos min extralärare.
dags att se på något film på femman i brist på annat sedan läsa boken Hemlös som för övrigt är otroligt bra. igår träffade jag marlene också, vilket var trevligt! tack tjejen :)

snart blir det kryssning med malin och kanske även das boot om jag har tur! då blir jag glad. alltså g-l-a-d

Inga kommentarer: