onsdag 4 november 2009

Allt jag hör är bla bla bla

Blabla.. tung dag i skolan. Såg på en pjäs av Lars Norén och allt jag kände under tiden vi tittade var att jag ville pissa skådisarna i käften. Kan låta rått, men så kände jag! Sen blev jag väl dumförklarad när jag sa att jag inte fattade vad pjäsen handlade om. Jag hoppas att vinden vänder, att jag ska tycka om dramatikblocket men det ser mörkt ut. Jag tappar glöden helt och hållet när det gäller saker som inte intresserar mig. Det hör diagnosen till. Jag sållar bort allt ur intresse.. och går in i ett irriterat läge.

Vi slutade klockan fyra idag, eller.. jag gick i alla fall då. Mamma skjutsade hem mig, vi hämtade mina pärlor som jag egentligen skulle ha fått förra veckan om de inte hade varit för små, sedan åkte jag hem och mitt boendestöd kom.

Nu har jag duschat. Trött som ett svin. Imorgon åker jag till Tommi. Äntligen.

Det här är slut de, det är riktigt slut. Jävlar vad slut det var.
Det här är bland det slutaste jag har settdu!

1 kommentar:

T sa...

HAHA, pissa skådisarna i käften :D