fredag 13 november 2009

I Sophies huvud

Huvudet är fullproppat av saker. Jag vet att Jenny är stort fan av min skalle och är väldigt intresserad av vad som händer där inne om dagarna så jag kan berätta vad mina tankar handlar om just nu:

*LÄGENHET, när ska vi flytta, vart ska vi flytta hur ska vi flytta.
*VEM har brännt ner sjöboden och skolan i boken Värmeböljan (hahaha jävla KÄRRING jag är)
*HUR ska mina pengar räcka den här sista veckan!
*VARFÖR skriver folk som krattor på bloggar osv trots att de går skrivarkurser eller är författare?
*VART är skruven till kroken på min hatthylla som min boendestödjare råkade ha ner?
*KOMMER jag få en ny Småstadsliv film om jag mailar eftersom att menyerna inte funkade som de skulle?
*..Man kanske skulle köpa sig en minigris? en minigris som heter charlie? spiken? conny?
*VARFÖR fiser Molle hela tiden?
*Kråkan har cellskräck

och

*det är godast att äta godis ur såna där små pappersgodispåsar istället för stora jäklar. (Mathilda, du vet dom där vita påsarna med gröna, orangea och röda prickar på i mitten)

Det var det.

Gokväll!

3 kommentarer:

Mathilda sa...

Gulf<3

Flatkompis sa...

Haha, jaså, du stör dig också på såna som skriver kasst, ha ha.
Var tvungen att outa lite feelings i ett inlägg! Ha en bra helg =)
Och du, tack för hjälpen =) Guld! Kram kram

B sa...

Vilka skriver kasst i bloggar? :D