söndag 29 november 2009

#Låta elden kylas

Varför inte avsluta en så här tråkig dag med lite fet ångest i bröstet?
Det känns som att hela jag har dragits ihop sig till en brännhet knöl som hettar, svider och som omöjligt kan få luft. Allt jag vill är att spola kallvatten rakt ner i bröstet. Låta elden kylas.
Det är så förbannat orättvist att jag känner så här ibland. Jag mår inte dåligt över något, det är inget som tynger mig! Så varför ska jag förtjäna denna smärta?

Jag trodde jag och livet hade bråkat klart om det här.

Imorgon har det gått över så jag försöker att fokusera på annat tills vidare. Under denna dag har jag haft 20 extra besökare vilket känns toppen. Plus att jag har fått några beställningar på magneter. Toppen!!

Jag ska se på Filip och Fredrik nu, kanske koka pasta o klappa grisekatterna.

Ha det så fint där ute. Och VÄLKOMMEN ALLA NYA LÄSARE.

Inga kommentarer: