torsdag 12 november 2009

På drift

Nu måste det hända något.
Drastiskt.

Med mitt hår alltså.

Annars ligger jag i sängen och tänker på Tommis och min drömlägenhet, morgondagen, missbrukare och svarta fingerlösa skinnhandskar. Lite av varje med andra ord.
Jag är jätte trött, Tommi och jag sov bara 2 timmar i natt. Klockan ringde 07 och vi åkte in till Uppsala och uträttade lite ärenden. Ikväll fick jag reda på att det jag har hjälpt en vän med har gett stora resultat. Det gäller att vara bestämd och drivande för att få sin vilja fram inom psykiatrin, minsann (man måste fan vara frisk för att vara sjuk). Men det gick tjejen!! Och jag är glad att allt är klart nu (så gott som i alla fall) Det är bara en enda sak som fattas och det dröjer nog inte länge förens du får resultatet. All lycka till dig. Du vet att jag alltid finns här.

Kram, S!

Inga kommentarer: