måndag 23 november 2009

Håret var det, ja..


Nu är dom ljusare tiderna förbi. Med håret alltså.
Idag grät jag hela vägen hem från frissan. Det blev så kort, så vidrigt kort i nacken att jag kände/känner mig som en unge på fem år. Jag och Tommi gick med raska steg till konsum och köpte en mörkbrun hårfärg, för att jämna ut det där barnsliga över frisyren till något med mer attityd. Nu ser jag mer arg/äldre/bitchig ut så jag mår lite bättre.
Jag som äntligen var på väg att bli ljus i håret men ICKE. Satans jävla frisör. Ush vad jag har varit ledsen idag, men Tommi har tröstat <3


Imorgon ska jag till skolan och presentera den film jag har valt som har den bästa öppningsscenen. Jag valde trainspotting, ett självklart val! Här har ni:






Nu ska vi se på män som hatar kvinnor.


Inga kommentarer: