onsdag 22 februari 2012

Om jag var med i BB

Herregud jag kan se det framför mig. Sitta och trängas i en soffa och kallprata (mmm vad härligt I LÖÖV kallprat) med folk som vidrör mig löst, vickar på fötterna, skakar på benen så att vibrationerna går in i hjärnbalken/barken eller vad fan det heter och att ljudet från tyg mot tyg uppstår och gräver sig in, höra allas jobbiga andetag och ev piper det ur näsan på någon.


Kväll och dags att sova. Alltså jag får panik bara jag tänker på det, värsta scenariot; ligga i mitten av rummet, dvs mitt emellan flera sängar I EN DUBBELSÄNG MED NÅGON ANNAN under SAMMA täcke och personen i fråga snarkar och gnisslar tänder samt vrider och vänder på sig OCH är täppt i näsan så det piper vid varje utandning.

Det ska såklart finnas minst en person i huset som "bara är ärlig och säger vad han/hon tycker" Med andra ord, en jävla idiotjävel som tror att man får säga vad man vill till vem man vill bara man säger de gyllene orden "men jag är bara ärlig, jag säger vad jag tycker" Sen om du blir ledsen av dennes åsikter spelar ingen roll, för han/hon är ju en ängel som är ärlig. Hallelujah jesus här!

Nä. Det där programmet är nog inget för mig. Isåfall skulle det vara om jag fick ett eget rum som jag skulle kunna stäga in mig i med en egen säng. Men hur kul tv skulle det bli?;)

Skulle iofs vara väldigt intressant att följa någon med asperger i BB

Inga kommentarer: