onsdag 29 februari 2012

Nya skor

Så jävla sköna ska ni veta!

3 kommentarer:

Sabina Sundgren sa...

Hej! Åh vad roligt med en ny blogg att läsa! Jag lägger till dig på bloggar jag följer, så du får en egen länk på min blogg om det är ok? :)

Fastnar alltid för de bloggare som använder sig utav alfabetet så mycket som möjligt och inte är så stela i språket, utan skriver vad som verkligen rör sig i huvudet.
Jag är likadan och hoppas att folk ser det! :)

Ha en bra kväll!

Puss och kram // Baby Boo

Sabina Sundgren sa...

Yes, men du hade lösen på din blogg förut så jag glömde alltid vad du hade för kod haha! ;P
Men nu komme rjag titta in här och lämna en kommentar lite då och då!! :D Går du fortf. på poledance?

Puss och kram // Baby Boo

malin sa...

Åh vad kul! :D Dyker bara upp fler och fler dansare. Så kul att se andras framsteg och få egen inspiration! :)
Har haft pinnen i 2 år men kan nog inte riktigt säga att jag dansat mer än ett halvår. Kunde ha några veckor där jag tränade 2 dagar i veckan och sen 2-3 månaders uppehåll fram till i höstas, så gjorde väl egentligen inga framsteg då. :)
Ska följa din blogg med! :D
Dansar du i studio eller hemma? Eller kanske både och? :)