lördag 25 februari 2012

Ostkroksfixeringen

Jag känner mig rätt dum när jag ska köpa ostkrokar (JA ostKROKAR, säger man bågar är man allmänt störd, se vilka fördommar jag har!) Jag har ju en liten grej för mig då, eftersom jag bara tycker om smala ostkrokar och inte tjocka (dom är för stora fluffiga och frasiga ush!) så måste jag klämma på alla påsar och känna vilka som känns smalast. Men det känns ganska konstigt att klämma på en massa påsar. Så jag brukar helt enkelt klämma på två st typ, sedan ta en runda o affären o gå tillbaks och klämma lite till (om jag inte kände mig nöjd över de två första) så jag inte ser ut som ett psykfall. Tar en liten skenmanöver helt enkelt.

Och ja det är STOR skillnad på smala och tjocka ostkrokar. Så stor skillnad att jag inte ens vill äta dom tjocka. Dom smala är mer kompakta och smakar mer. Och det är alltså samma märke och samma påse jag snackar om. OLW. Man är ännumer störd om man dessutom köper estrella. Skulle vilja säga att jag hellre skjuter mig själv än äter dom ostkrokarna. Så vidrigt. Fyfan så vidrigt.


1 kommentar:

Ljuva duvan sa...

Du är ju asfrän! Kul och se hur du utvecklas inom pole dancingen. Du är ju riktigt grym.