torsdag 11 februari 2010

#FASS för 20 spänn, tänktä den på byggdegån!

HEJ.

Jag vet att det var längesen jag skrev förlååt. Men vet ni vad?
Idag har det varit en sjukt intensiv dag, jag har jobbat med formen på mina dikter och jag börjar äntligen hitta mitt sätt att ha uppställningen på genom sviten. Jag är världens lyckligaste tjej för jag har FYNDAT FASS BOKEN FÖR 20 SPÄNN PÅ ANTIKVARIAT. Jag älskar att läsa om mediciner och jag kan mer om olika substanser än vad en tjej på 21 år egentligen ska kunna. Tommi läser nya World Of Warcraft tidningen och själv ska jag äta choklad och bläddra i FASS som en annan överläkare:)

Har jag något mer att tillägga?
Det är världens pådrag i stan eftersom det är melodifestivalen på lördag och Tommi min älskade gick vilse i veckan och hamnade MITT I rondellen vid Mc Donalds med snö upp till knäna. Så förbannat sorgligt och så förbannat roligt!

Jag får även höra från mamma rätt ofta att min kära Kråkan fångar råttor i stora huset och att både Molle och hon lyder som små hundar när mamma och pappa ropar på dom. Dom har alltså inte förändrats något och det betyder att dom har det superbraa. Molle springer efter mammas ben hela hela tiden och Kråkan lägger sig och ålar på mattan och vill att man ska klappa hennes på magen. Åh så jag saknar dom! Jag måste åka och hälsa på snart.

Nu får det vara nog, hejdå!

Inga kommentarer: