torsdag 18 februari 2010

#P3

Bella i klassen skickade ett sms till mig igår och skrev att P3 sökte efter människor som har eller har haft aktivitetsersättning och som kunde berätta mer om hur det har varit. Jag skickade ett mail till dom igår och berättade lite om hur det har sett ut för mig och att jag gärna ställer upp på intervju. Dom svarade på mailet och lät intresserade, jag gav mitt nummer och imorse ringde en tjej från P3 till mig och ställde frågor angående min diagnos och aktivitetsersättningen och hur det ser ut för mig rent allmänt, skolgång hur jag ser på framtiden mm.
Hon skulle återkomma nästa vecka och meddela mig om hur det blir. Eftersom dom har studion nere i Skåne så får jag antingen göra intervjun i Gävle eller i Stockholm, det visar sig.. Dom kanske hittar någon annan som bor närmre också, men hon verkade intresserad av min historia så jag får hoppas på det bästa:)

1 kommentar:

B sa...

Men vad kul hördu :)