måndag 15 februari 2010

Herr och Fru Landström i Las Vegas

Knepar och knåpar med diktsamlingen. Just nu är det 13 dikter. Men jag har SÅ mycket mer att berätta, men jag hinner inte skriva mer dikter för deadlinen är på måndag. Måste spendera denna tid åt att ändra på formen, ordningen osv. Men det är två dikter till jag vill klämma in, en som ska heta Imploderar som är fortsättningen på Exploderar samt en dikt om där min drogfrihet speglar sig och när jag fick min diagnos. Jag funderar starkt att gå ett år till på Västerbergs Folkhögskola men gå kursen "skriv färdigt din roman" som är på distans och göra en poesi roman av Myrornas krig. Det tror jag passar mig utmärkt.

Och mina vänner Mia och Roger är nu Herr och Fru Landström i Las Vegas. (Låter som en riktigt skön filmtitel) Grattis kära ni! Jag är så glad för eran skull! Helt rätt att dra iväg till USA och gifta sig i Las Vegas!! Ni är bäst! Ni förtjänar det bästa!!!!! :)

1 kommentar:

Mia & Roger sa...

hihi tack så mycket :D
kramar