torsdag 25 februari 2010

#Morgonbabbel

Godmorgon!

Sitter i mina svampörhängen som jag gjorde igår och glor på the voice. Fick nyss ett mail om att min alvtröja äntligen är såld. Fick 700 kronor för den. Nu har jag 1250 kronor sparat på ett konto och det är mina strippstångsparpengar. Jag behöver minst 1000 kronor till för att kunna beställa en. Men om allt går som det ska på tradera så blir det fingemang!!! :)

Jag ska ta halv nio bussen till skolan och redovisa min diktsamling Myrornas Krig. Jag har inte förberett något! Det är så typiskt mig. Men jag känner ingen panik för jag har allt som jag ska säga i huvudet, och det är trots allt en redovisning om något jag kan så det kommer nog gå bra! Vet dock inte vilken dikt jag ska läsa upp än. Det märks väl.. ;)

Måste få säga att jag är så jävla lycklig över min webbutik!! Snart jävlar smällere gosse! Har inte någon tydlig bild i huvuden om hur designen ska se ut, men jag har ju mina kära hemside/design nördar där ute som säkert kan hjälpa mig på ett litet hörn; Tommi, Sörlin, Mr JiM.. :) Bäst är ni!

FATTA ATT IMORGON BLIR DET SMÅSTADSLIV? Jag vet att jag tjatar, men kan jag låta bli? NÄJ DET KAN JAG INTE!!


Inga kommentarer: