lördag 13 februari 2010

#Former..

Idag ska jag bråka med mina dikter, försöka återigen med den där formen som jag trodde att jag hade hittat, nu vet jag inte längre. Den känns inte riktigt jag, det blir så få ord på varje dag och jag vill ha det mer fylligt och kraftigt. Jag tror jag ska gå på vad jag känner och ta lite av vad andra tycker. Det är trots allt min diktsamling. Jag ska testa att få det fylligt på en del ställen, försöka undvika mellanrum och "verser" för ofta och leka med texterna genom att lägga in kortare stycken lite här och där, som i bokstavsbarn. Den är alla nöjd med men det är så jävla svårt att hitta formen som jag har i den i övriga dikter.

Ikväll ska jag och Tommi titta på melodifestivalen (i soffan alltså) Jag ska dricka jordgubbsvin och Tommi Smirnoff ice.

Det känns jävligt tråkigt att sluta blogga men av personliga skäl låter jag bli. Det blir bäst för alla.
Ush.

Nu ska jag noppa och färga ögonbrynen på Belissima. Är bajsnödig också, fan!:P

1 kommentar:

Anonymous sa...

varför inte fortsätta blogga fast om icke personliga grejer. du skriver väldigt intressant så det är tråkigt o läsa att du ska sluta