söndag 14 februari 2010

#Myrornas krig

Älskade Tommi har gjort omslaget till min diktsamling. Jag gav honom material: journaler, broschyrerna som vi fick när jag fick min diagnos (vi fick bara dom fyra broschyrerna som ligger längst upp i vänstra hörnet sen var det tack och hej) bilder från när jag var liten med Mathilda och mamma, lappen som mamma skrev när ADHD/ADD var alldeles nytt för oss, hon gav mig den så att jag skulle förstå mer om vad det handlade om, en redline påse med piller och grejs i, plus en dikt som finns med i samlingen, sen fick han fria händer och se så underbart fint det blev!!! :)

2 kommentarer:

Sophie W sa...

Ser ju verkligen ut som värsta proffset har gjort det!! Ett mycket bra verk =)Säg till så fort man kan få köpa sig en kopia av din fantastiska berättelse =)

dnsk sa...

Ser riktigt bra ut!