lördag 20 februari 2010

#Sophies mummel


Idag har vi varit insnöade, dels på grund av snön och dels på grund av mina skor. Jag kan fan inte gå ut i ett par converse i detta väder?! Saken är den att mina sista vinterskor kapsejsade i fredags. Dragkedjan tog livet av sig så nu har jag mina converseskor och massa sneakers kvar att välja på. Blir att köpa nya i veckan.
Jag och Tommi lagade jäte god pasta boulognes, med kroketter och bönor och grejs:)
Annars så har vi inte gjort något speciellt förutom att se på melodifestivalen, hårdrockstjejerna var lätt bäst som är mina favoriter tillsammans med Pauline och Orsa spelmän eller vad det nu var dom hette. Dom hade en väldigt charmig låt trots att sångarens röst inte var hundra procentig.

Justja, på tisdag ska jag och några till i klassen läsa dikter från våra projekt inför skolan. Jag har inte ens funderat över vilken eller vilka jag ska välja. Jag gör som jag brukar, ta allt i sista sekunden.

Jag saknar mina tre M. Mia Mathilda och Mamma.

Godnatt!





3 kommentarer:

Mia sa...

Saknar dig oxå. Hemma om en vecka :) kramar

Anonymous sa...

Menar du möjligtvis krutonger..? :) Kroketter är runda pommesfrites men vad vet jag det kanske passar till pasta? :D

sophieproppz sa...

HAHA jaaa krutonger såklart. du ser.. "sophies mummel" ;P haha