fredag 12 februari 2010

#Hejdå alla!

Tänkte bara förvana er om att snart är det färdigbloggat för mig. Jag har bestämt mig och det blir bäst så. Jag ska ta bort hela bloggen och sedan får människor skriva till min mail om dom är nyfikna hur det går för mig osv. Jag vet inte riktigt när jag ska ta bort den än för jag ska skriva ut alla mina inlägg så jag har dom kvar. Jag tänker knappast radera allt jag har gått igenom. Det vill jag ha kvar som minnen som jag kan gå tillbaks till.

Alternativen för framtiden kommer att vara att jag antingen skapar en blogg som enbart handlar om mitt pärlplatts/tavel skapande/säljande. Eller att jag skapar en blogg där jag bara skriver om min diagnos/psykiatrin i allmänhet och inga andra personliga saker, inga bilder, ingenting.

Det är vad som kommer att ske. Så snart är det slut på mina ord, jag har min mailadress som sagt om någon känner att dom vill skriva.

Det kommer inte att hända idag, eller imorgon. Men inom en snar framtid är bloggen borta (jag kommer skriva i bloggen fram tills dess) Jag tackar för mig tills vidare. 

Inga kommentarer: