lördag 27 februari 2010

#LICHN

Män duu, vilken jädra kanonfilm Småstadsliv 3 var! Jag skrattade mig till tårar igenom hela filmen. Så jävla urspårad och galen har jag då ALDRIG sett Stånk Tommy. Örjan och Jannä var helt underbara dom också, för är det nån som kan koka kaffe, så äre Jannä!! Johanna och Agneta Patrull kan konsten att få mig att bryta ihop helt och framför allt Ingmar och katten Olov (jävligt otippat namn på en katt haha) Johnny Borgf och Kenta gjorde då succe på bondgården för jag menar, hankommerutnu hankommerutnu hankommerutnu!! Filmen var så fantastisk att jag ska gå på den igen i veckan här i sandviken. Till skaparna av Småstadsliv 3: Ni är dom bästa, roligaste och mest fantastiska människorna som finns! Jag ser verkligen fram mot Krogliv. Tack för alla skratt och alla härliga karaktärer! Bra, fint, hörs, hej!

Lägger up bilder lite senare. Inatt när vi åkte hem från Bollnäs pratade vi om LCHF i bilen, jag Fredrik Mathilda Tommi och Molle. Jag och T ska börja köra stenhårt med den kosten för det blirjubättredä! Mycket med min diagnos och humörsvägningar kommer nog att bli mer stabilt, kommer inte behöva ta en frukt eller mellanmål när jag känner mig trött för jag kommer inte bli det om jag äter så som jag ska med LCHF. Vi ska köpa simkort och börja simma i veckan samt köra igång med vår nya kost. Önska oss lycka till!

På måndag har jag bestämt träff med Göran i Gävle, vi ska snickra ihop proppkonst.se
Mycket har ni att vänta:) Kan knappt bärga mig (berga?)

Idag åker jag nog hem till mamma pappa och katterna :)

Inga kommentarer: