söndag 21 februari 2010

#Snart dör vi.

Det känns som att världen hatar oss. Jordbävningar, tsunamis, översvämmningar, snökaos. Jorden är inte i balans och snart dör vi! Tommi tycker att jag ser ut som en polack idag också, det ni! Haha

Jag har så vidrigt ont i mina käkar. Det spänner och ömmar. Tänk er själv att spänna en och samma muskel flera dagar på rad: som en jävla tromb i arslet!

Imorgon kommer min arbetsterapeut på hembesök och mamma ska vara med. Vi får väl se vad vi kommer fram till. Nästan direkt efter dom har varit här kommer mitt boendestöd och efter det ska jag alltså försöka varva ner och läsa allas projekt inför tisdagen i skolan. Jag vet fan inte hur det kommer gå, därför sitter jag nu och läser det jag orkar.

1 kommentar:

L sa...

Usch, jag har också extrema problem med mina käkar... spänner,knakar och gör ont.
Har haft lock för örat sedan i somras pga detta också..
Sen att man ska bli så vuxen att visdomständerna ploppar ut gör saken inte bättre ju ;)