torsdag 21 maj 2009

avgrundsvrak

efter mycket om och men har jag lyckats overtala anna och jenny om att fa en halvtimme framfor internetcafe.. woho.

vi har det helt underbart men jag saknar t sa jag haller pa att kryper ur mitt eget skinn..
idag har jag hardat ut ett kraftigt (och jag menar kraftigt drogsug) jag lag pa mitt hotellrum och skakade, tvingade mig sjalv till att inte spy. det enda jag tankte pa var rave och amfetamin.

men nu ar det bra. vi har varit pa en norsk krog igar och dansat och hon som jobbade i baren hallde tequila i kaften pa de som gapade (givetvis jag) anna och jag blev fyllehungriga och yrade omkring i tvaa aar i grekiska grander. nar vi sedan for andra gangen passerade en restaurange agare sa jag det for honom, att vi hade yrat i TWWOOOOOO YEAAAARS. pa tragglig engelska.
pa nattens rangliga vag hem skrev jag "ett luspankt fattigt avgrundsvrak" i min hand och pa jennys skrev jag "lutfirre". vad som menas kommer ni att fa se pa bild sedan. sa javla bast..

jag har brant sonder min stjart, jag har fatt VASKAT mitt underliv (HAHHA) for duschen fungerade inte som den skulle, jag har dackat kl atta pa kvallen efter en rejal spya med laten "det loser sig" i bakgrunden, jag har vaknat mitt i natta utan att veta vart jag har varit nagonstans och ivrigt oppnat en popcornpase och vrakt i mig skiten samtidigt som jag maniskt laste motley cures bok och blev varm i kroppen av nadas sms.

vi har solat, badat, shoppat (jag har kopt varldens finaste indiska linne och vaska) men mest har jag tankt pa t, nar jag forsvinner i mina tankars varld ar det bara honom som existerar och det ar mysigt.

pa lordag ska vi aka pa en mamma mia tur och imorgon ska vi pa nagon grillbuffe med brudarna fran den norska baren om jag har fattat det hela ratt.

ikvall blir det val den norska nattklubben igen om jag kanner mig sjalv ratt, SVINA VARE HAR.

annars ar det bra.
puss, t. <3<3

1 kommentar:

T sa...

Take it easy baby :D
Kolla in lite ställen, utforska istället för att supa haha! Saknar dig med. Puss puss! <3