fredag 15 maj 2009

skillnader

sjukt:

5 februari 18:33 2007
"Jag saknar att sitta och röka vid min fläkt så att det luktar rök i hela lägenheten. Jag saknar att vara tok tjackad med **** **** och ****** -skruva sönder dator och skärm. Jag saknar att sitta med ****** och snacka vardagsfilosofi och se ifall han sticker nålen rätt. Jag saknar ******´s underbara och sköna kommentarer som kommer när man minst anar det. Jag saknar hur jag och **** brukade sitta och bara finnas till framför datorerna i min etta och se på varandra då och då för att sedan tok-le för vi var så jävla affade. Jag saknar att sitta och göra supersnygga linor med mitt kridikort på en glasskiva eller slitz tidning och ta jättelång tid på mig för att jag vet att "nu har jag det goda framför mig, det försvinner inte". Jag saknar att smyga in på krog-toaletterna och snorta med **** -det är spänningen som gör det hela liksom. Och för att sedan gå ut och mötas av massvis med människor, dansa, jobba och bara le och vara med varandra.......nä fan jag älskar livet som pundare.."



"Jag älskar livet som pundare" Man måste älska det man hatar för att stå ut när man inte har vilja nog att ta sig ur det.


29 Januari 13:02 2007
"Nu har vi medieproduktion. Vi ska hålla presentation om filmhistoria, "kul". Sist vi satt och pluggade på det var jag så jävla cp hög så jag vet själv inte vad jag har skrivit. Måste antagligen skriva om allt idag så förlåt om det hela blir skit pga mig.

Vet precis vad jag ska göra när jag kommer hem -Jag ska ta ner katten, öppna påsen, ha ner lite pulver på glasskivan, göra en snygg lina av mitt visakort, klippa av ett sugrör, och snorta upp skiten och vänta på rysningar och välmående. För att sedan må skit imorgon, men det är värt det, det är så jävla värt det."


Så här snygg såg min arm och hand ut runt den tiden. Klåda, utslag, blåmärken, ja jag hade skabb och kände mig som den pundigaste jäveln i hela världen.
Och de här var bara början, för att inte tala om mina lår!



Så här såg jag själv ut. Bilden är tagen 10.00 och jag hade inte sovit på några dygn. Var nyss hemkommen från en pundarunda i ett radhus och jag hade genom sms fått reda på att en vän från avgiftningen dött av överdos. Jag mådde inte direkt toppen..

Inga kommentarer: