onsdag 6 maj 2009

vass





Jag citerar min kusin:

"Det är tur att min mor inte läser min blogg. För igår så gick jag barfota från Stureplan till T-centralen och vidare till Kebabhouse, blev uppraggad av två tyskar som hade en yacht, åkte vi svarttaxi i 150 km/h och idag har jag fått p-böter på 400x2 för att biljettjäveln inte syntes. Trots boten så är det här det bästa på länge. Vi har citerat allt från Mia och Klara till Ace Ventura i 2 dagar, studerat en fly förbannad Allan Svensson, druckit i över 10 timmar, introducerat en snubbe i knypplingens ädla konst, glidit in på Stureplan i Dodge och Hummer, försökt förklara pärlplatta på engelska för tyskar, dissat fula tattiga knypplingsdomherrar och pedofilgubbar..NU BLIR DET COCCILLANA, HEJ !

Och jag drack öl, i mängder. Red Stripe is the shiit ! smakar vass"


Inga kommentarer: