fredag 15 maj 2009

perioder


mitt älsko redigerade denna bild på mig, jag känner mig som en supermodell. <3 tack

klockan är tjugo över åtta och här sitter jag i genomskinliga strumpbyxor och min rosa konstiga kjol. jag ska bara platta håret sen ska jag gå till frissan, för att färga och klippa. det blåser som fan ute så jag kommer att se ut som marilyn monroe (stava?)


jag måste.. måste måste måste lägga in detta som jag fick imorse när jag vaknade på msn. jag censurerar för att vara på den säkra sidan, men tusen tack dill dig min kära vän! dina ord betyder mycket.

"Hej och halloj!
Satt och kollade lite på **** ** forumet och råkade på länken till din blogg. Efter att ha läst igenom en del av den så kan jag bara säga; wow, blir lixom svårt å sätta ord på alla tankar man har om det där. Jag skrev faktist ner en massa grejjer på en text som jag tänkte skicka till dej men insåg att jag är så usel på att skriva. Men efter allt du vart med om så kändes det ganska otillräckligt, så jag slängde den. Puts, väck, borta. Jag vet att jag har varit sämst på att höra av mej, men tyvärr har jag alltid varit sån. Men bara för att jag är knäpp på det sättet så betyder det inte att du inte kan höra av dej utan du kan höra av dej precis närsomhellst om du vill snacka om vadsomhellst. Förresten så hade jag ingen aning om att du har gått och blivit en trance-skalle! :) Jag har en hel del mixar på lut som jag har gjort själv så har du lust att lyssna på dom så är det bara att du hör av dej. Kram kram"



med tanke på att inte höra av sig så vill jag på en gång passa på att säga detta.


jag har jätte svårt för att höra av mig jag också. det beror på att allt går i perioder för mig, jag kan omöjligt vara med massor av olika kompisar en hel vecka, det blir snarare en mathilda vecka, en mia vecka, en kristian vecka.. osv osv. börjar jag blanda och röra om så blir det jätte konstigt. det är inget som är personligt mot er men allt går i perioder det vet jag att ni vet också. jag vill ha full fokus på den person jag är med annars känns det.. inge bra.

så nu vet ni varför jag ibland inte hör av mig! mitt huvud har inte tid ibland helt enkelt..

Inga kommentarer: