måndag 11 maj 2009

love


jag vet inte om jag har varit för övertrevlig idag, jag har i alla fall skrattat så tårarna har sprutat, jag har levt om som ett as. haft körlektion, gått i skolan, handlat på willys (handla är det värsta värsta jag vet det är så mycket att hålla reda på i huvudet, handla mat är som ett gympass för mig....med hjärnan) dammsugit, moppat golv, lagat mat med knypplingsmathilda, GARVAT IHJÄL MIG ÅT KJELLS RAPATTACK OJOJOJOJOJ. nu måste jag se det klippet igen bara för det, älskade underbara människa. sen har jag väl gått och smålett, sjungt och dansat lite för mig själv hela dagen.


jag älskar livet.

1 kommentar:

ida sa...

superfin var den ;)
alltså, jag är inte riktigt med på det här. hur svarar man på kommentarer? kan man göra det?
jag är ny i den här branschen hehe