fredag 29 maj 2009

hejhejhej


det är ju så typiskt mig att glömma att ta medicinen på morgonen när jag ska till skolan, som i morse. lyckligtvis hade jag med mig min lilla dosett som jag ska ha med mig till tommi, med medicin för två dagar i. jag valde att ta söndagsdosen idag istället. jag skulle aldrig ha fixat allt som jag har gjort idag i skolan utan min concerta. jag blir utan på söndag istället men vad gör väl det, jag ska ändå inte göra något speciellt, förutom att fylla år.
det allra sista jag har kvar att göra i skolan och inför min efterlängtade student är att göra ett prov i historia om kalla kriget, sedan är jag klar, finito! alltså förstår ni? sedan är jag k-l-a-r. jag har trampat på den här jävla skolan i fyra år nu, från att inte veta vem jag har varit, till att knarka ner mig något så förbaskat, till att få ADD diagnos, till att vara drogfri och klara allt med fina betyg. jag är nöjd. nöjd är det rätta ordet.
på tisdag kommer de som ska hjälpa mig med boendestödet hem till mig, det ska bli skönt att få hjälp med min ostruktur och skratta åt mig om ni vill men jag behöver detta.

jag efterlyser även en tjej som kommenterade min blogg för cirkus två månader sedan, du skrev din msn och sa att du också hade en ADD diagnos, jag vill att du gärna addar mig för jag tror också att vi har mycket att prata om, jag försöker lägga till dig men du har inte accepterat, jag vet inte om du skrev fel adress eller så.
min msn: sophie.propp@live.se

och till roger som skrev angående svenska akademien målningen, tack;)

nu sitter jag och finaste sara i ett tomt klassrum och jag ska äntligen ta min cigg och gå ut och röka, jag råkade snöa fast lite so vanligt. sedan blir det upptåget till min underbara tommi.

Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer: