lördag 16 maj 2009

ballonger

jag tror att denna bild sammanfattar den lycka jag känner i min kropp.

jag är hos tommi igen. idag har vi varit på marknaden och vi köpte oss alla en varsin heliumballong, vi åkte karusell och vi åt remmar. sedan klöpp vi sönder ballongerna och blåste i oss heliumet, jag sjöng dansbandslåtar och tommi lät som en gammal sportkommentator. vi har ätit tacos och jag har lyckats riva sönder ett fjärde par strumpbyxor under två dagar. köpt nya, rivit sönder, köpt nya, rivit sönder. tålamodet sviktar.

nu tittar vi på melodifestivalen och min mage är proppmätt, var det någon som lade märke till att en av låtarna lät exakt som introt till yrrol? HAHA jag dog.

imorgon åker jag till grekland.
kärlek till tommi<3

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Har du en pojkvän nu?
Den där tommy?

sophieproppz sa...

orka skriva anonymt.