måndag 11 maj 2009

citat

hittade en txt fil med massa gamla sköna och osköna citat från förr:

En dag på donken köpte Linn tre olika hamburgare varpå jag frågar
"Har du någon strategi när du äter hamburgarna, tar du den godaste först eller sparar du den till sist?" HAHA


Person 1: "-Vad handlar den här filmen om?"
Person 2: "-Jag vet inte ens vad jag själv handlar om!"

Jag:
-"Jag satt vid fläkten och rökte, hade ett avklippt sugrör i ena handen och en cigg i andra... jag lägger ner tjacket i strumpan, och lägger i CIGARETTEN I STRUMPAN ISTÄLLET FÖR SUGRÖRET!!!! fyfan vad det gjorde ont. hur idiotisk får man bli"


Linn - "Vafan internet går så jävla segt, kan man söka om o trycka på inaktivera?"
Sophie - "Men starta om datorn för böverlen!!!"
Linn- "Men vad händer om man trycker på inaktiverar?"
Sophie - "Ja det blir då inge kul iallafall"

Inga kommentarer: