torsdag 2 juli 2009

eye-q

igår köpte jag eye-q på en hälsokost affär i valbo. för er som inte vet vad det är så är det omega 3 tabletter som har testats på just adhd patienter och jag har enbart hört gott om dem. många har sagt åt mig att börja äta dem så igår köpte jag denna svindyra burk (450 kronor för 120 tabletter och i början ska man äta 6 stycken om dagen, dvs.. denna burk räcker i 30 dagar sedan blir det till att punga ut 450 spänn igen) men jag tror att det kan vara värt det. det som är lite tråkigt är att man inte ser resultat på en gång, utan det kommer senare.. men jag äter ju min concerta samtidigt så i balans kommer jag ju att vara:) ska hur som helst bli spännande att se om jag reagerar på meducinen..


jag har en ganska stor jimi hendrix tavla till salu om någon är sugen?


Inga kommentarer: