söndag 12 juli 2009

slumpen

nu har jag legat i den här sängen konstant sen i fredags. börjar bli ganska tjatigt.. inatt vaknade jag och mådde så jävla dåligt, frös och svettades samtidigt. gick upp och tog alvedon och hade knappt ork i fingrarna till att trycka ut dem från förpackningen, helt klen.. borde byta sängkläder med tanke på hur mycket jag har svettats inatt.. men jag orkar knappt stå upp så jag får väl grisa vidare helt enkelt.

livet är bra märkligt.. när jag kom hem från governor andy i torsdags natt så hittade jag en blogg som jag satt och sträckläste, kände igen mig så väl och det var som att jag kände henne.. att det var vi två som hade härjat omkring tillsammans de där nätterna och dagarna.. vi började prata lite genom kommentarer på våra bloggar och tillslut addade hon mig på msn. det som är så märkligt är att hon ska flytta till storvik utanför sandviken på behandlingen där om ett tag.. världen är bra liten eller också så är det bara slumpen. jag är glad att jag började prata med dig <3

1 kommentar:

jennifer sa...

jaa, inte var det slumpen iaf (: jag tror vi kommer ha mycket med varandra att göra i framtiden :) jag hoppas det <3