tisdag 14 juli 2009

lite fart




..och drastiskt blev det, for in till IKEA med knyppling och matthias som hjälpte mig med att frakta hem den inihelvete tunga EXPEDIT hyllan, avslutade hela faderullen med två körvar vilket var GOTT. nu hänger även databordet LUDVIG här på den limegröna väggen som matthias har hjälpt mig att borra upp och det laptopskåpet (ska man väl ta och säga att det heter) är så snitsig så att man kan fälla ihop det och ha datorn kvar i. det är litet och behändigt rättare sagt haha. ännu med dramatik, jag fick för mig för en halvtimme sedan att monetera upp bokhyllan och jag kom halvvägs, sen upptäckte jag att grannarna kanske störs av en massa hammrande och jag kom även på att jag inte ätit något på hela dagen förutom korvis så jag bestämde mig för att nu får det vara nog.


nu är jag svettig, trött, wow sugen och lite till.

sophie - sjuk säger:
åh vad man hör när molle bajsar när jag sitter så nära toan nu med datorn

Inga kommentarer: