torsdag 30 juli 2009

sånt som klassas som "galenskap"

hemma igen. tråkigt..

eva gick precis, vi har handlat mat och donat. vilken människa hon är alltså! jag har anat från första gången jag såg henne att hon är mycket för andlighet och sånt.. vilket jag fick reda på idag att det stämde på pricken. vi hamnade i en timmes långt samtal om healing, energier, pendlar, chakran, andar, salvia.. skönt att få ventilera mina tankar och upplevelser med någon som förstår vad jag pratar om. börjar jag babbla om sånt här med mina vänner blir de nog yra i huvudet och förstår ingenting, eller tycker att jag är galen.

snart tar jag några till steg i mitt andliga utvecklande. först och främst ska jag köpa salvia och få bort all gammal och dålig energi som finns kvar på endel ställen i min lägenhet, dessutom ska jag börja med att rena mig själv när det känns tungt. jag ska även köpa mig en pendel.. vilket ska bli grymt intressant.

jag tycker om det här.

Inga kommentarer: