fredag 10 juli 2009

livet.

livet känns underbart och jag ser fram emot dagen efter, dagen efter det och hela framtiden. jag vill ha allting på en gång för jag längtar så mycket efter vad allt har att ge mig, och vad jag har att ge det. även fast jag får för lite sömn och mår illa, så hindrar det inte mig från att le och uppskatta livet. jag förstår mer om mig själv för varje dag som går. det har hänt många små saker som har betytt så mycket för mig att jag har funnit svar som just nu är självklara, jag börjar förstå vem jag är, hur allt fungerar. fan jag är så van att allt ska kännas LUDDIGT, FLUMMIGT, SKEVT, PSYKOOOS. nu känns allt.. verkligt. och det är det som känns så himla underbart. jag har aldrig känt verkligheten på det här sättet.. jag blir.. frustrerad för jag vill verkligen kunna förklara för dig om att du är allt.. allt! tommi, jag älskar dig. och jag längtar efter dig och framtiden och här och nu. allt..

3 kommentarer:

T sa...

och jag älskar dig pluppis =)

malin sa...

en annan höll på att fälla en tår här. tönt som man är :P
vad fint att du känner så gumman <3

jennifer sa...

tack för din fina kommentar vännen. det gjorde hela min dag (: