lördag 4 juli 2009

lördagsmys


...och jag har alltid tittat bakåt. men det är ingen idé att göra det längre för jag kommer aldrig att finna något svar åt det hållet. svaret är och finns i framtiden och vad JAG kan göra NU.


när jag och tommi låg i soffan ikväll fick jag tre kraftiga inuti-mig-själv-upplevelser igen. det var så vansinnigt.. som en stor explosion av underbara känslor i magen. kändes som att jag bara ville flåsa och gråta, av lycka.

medans alla andra har varit ute och supit och härjat har vi suttit och lanat i tommis kök idag, jag har minsann tagit mig till level 15.. och jag tycker att det är så himla skönt att spela wow, mitt hjärnbrus försvinner helt och fokuserar istället på den underbara värld spelet bär med sig.. jag tänker inte på något annat än vad som pågår på skärmen och det är väl också ett slags sätt att stänga av antar jag.. nu har jag två sätt och det känns skönt att ha lite variationer.. annars har vi ätit hemmalagad pastasallad med grillad kyckling i och mike har varit här på besök idag. det har varit en bra helg.


jag vill bo i ett hus! hejdå! godnatt!

Inga kommentarer: