onsdag 29 juli 2009

levels och inga trosor

håret

min nädix.


jag har inte skrivit på några dagar, för jag har LATAT MIG. jag har latat mig ordentligt här hos tommi. men något exklusivt som har hänt, är att jag, för första gången har smakat lax (det var inte så farligt och förjävligt som jag trodde utan det smakade bra! förvånande med tanke på mitt envisa hjärnkontor). så vi har ätit en jävlans massa god mat, vi har varit på kolmården, spelat wow (jag blev level 30 idag så nu har jag köpt mig en hästjävel så jag kan ta mig fram foort)

i måndags blev det en mysig tjejdag med nada, vi tog tåget in till uppsala och klippte oss på drop-in (det blev hur snyggt som helst på oss båda) sedan gick vi på indiska och jag handlade upp mitt presentkort (gardiner och en shiva-staty i turkos färg) det blev också ett stopp på new yorker där jag köpte en massa fina t-shirtar. nada och jag köpte en till tommi också, eftersom att nada hade lovat att ge honom en present när han blev level 40 (vilket han sms;ade att han blev när vi var inne i affären haha). dagen avslutade vi med en god buffé på en kina resturang. himlans mysig dag, tack pusslo! <3>


öh, annars försigår inte så mycket i mitt huvud. står rätt still. jag har paus från mitt hjärnbrus. men jag äter igen iallafall. så fort jag kom hit kom hungern som.. ett brev på posten, säger man så?

min juppi är död, det var längesedan någon hörde av sig! igår och idag har elin ringt iallafall:) det var trevligt, kommer och tittar på golvet och allt fixeri ni har ordnat när jag är hemma:)

tänkte masa min röv till sandviken imorgon. av en enkel anledning: jag har inga rena trosor kvar. haha!



Inga kommentarer: