tisdag 21 juli 2009

nej ush

vaknade 09 imorse av mardrömmar, grät och trodde att klockan var 11 så jag klev upp. upptäckte att tiden inte var så pass mycket och jag började läsa marilyn mansons bok.. köpte den igår och har snart läst halva.. vilken sjuk uppväxt karln har haft, jag blev spyfärdig flera gånger.. när jag köpte hans bok köpte jag även jenna jamesons bok, och ivrig som jag är kunde jag inte hålla mig så nu har jag även påbörjat den.. för att inte blanda ihop böckerna så får jag nog sträckläsa ut den först och sedan fortsätta med manson. sjukt bra böcker. samma journalist som skrivit mötley crües.. får se hur lång tid det tar att läsa ut dem, inte länge med min turbofart;P

jag åkte till hälsocentralen och tittade upp så allt stod rätt till med hjärnskakningen, det gjorde det. men jag skulle vila resten av vecka, knappt se på tv eller läsa sa han. och vet ni vad jag gör på kvällen? jo jag drar och bowlar med mia. kanske var det dummaste jag gjort för nu efteråt mår jag så vansinnigt illa och har en skallebank som inte går att döda med några paracetamol i världen.

efter hälsocentralen åkte vi till mormor en sväng och det var trevligt, hon var på jätte bra humör och det smittade av sig på mig. hon var ovanligt glad <3

nu måste jag äta.

Inga kommentarer: