tisdag 27 oktober 2009

Fem sanningar om mig



1.
Jag får alltid EN hicka ca EN gång om dagen minst, vilket brukar ställa till med pinsamheter när man tex sitter i ett tyst klassrum eller på bussen, det låter som att jag spyr inåt och väldigt högt.
2. Nagellacket som jag målade på tårna under Greklandsresan sitter fortfarande kvar! Den bästa förklaringen till varför är väl att det är ett riktigt supernagellack och jag har glömt bort, alternativt inte orkat, ta bort det! (plats för skratt eller gapande munnar exakt här)
3. Jag HATAR att tvätta händerna. Eller, jag hatar när man torkar om händerna snarare. Det känns som att hela världen ska rasas samman och får jag inte smörja in händerna med någon kräm så skulle jag utan tvekan kunna mörda någon. Det svartar för ögonen.
4. Jag spänner mina käkar så pass mycket att jag får huvudvärk och svårt att gapa ibland. I sommras gick det så långt att jag fick dra ut en tand på grund av att jag spände så pass mycket att det blev en spricka i tanden.
5. Jag tror att alla som snarkar/gnisslar tänder gör det med flit bara för att jävlas.


1 kommentar:

T sa...

din hicka är det gulligaste som finns <3