torsdag 8 oktober 2009

Lite apotek, lite skola, lite WoW.

Jag kanske inte var så frisk som jag trodde. Efter att Tommi åkte för att jobba gick jag till Apoteket för att se om min concerta hade kommit in på recept (jag har slut och den hade inte kommit in heller för den delen). Jag blev helt utmattad av den promenaden, värk i lår, svett över hela ryggen och hostattacker. Ush säger jag bara!

Jag åker hem antingen imorgon eller på lördag, det visar sig.

Sofia och Bella har varit snälla flickor och gett mig alla uppgifter jag har missat i skolan. Äntligen är vi inne på prosa-blocket och härjar. Ser fram emot att få skriva prosa!!

Jag har gankat alliance idag, och blivit gankad själv också för den delen haha. Sörlin hoppade in med sin rouge på lvl 77 och fy vad jag saknar att kunna stealtha kan jag säga. Nåja, några alliance plöjde vi undan i alla fall.


Som avslutningsvis måste jag lägga upp en printscreen jag tog igår, haha. Fiskeklubben liksom:D Så fult gulligt och töntigt på samma gång!

Snart kommer Mitch hit också. Hejdå!!

Inga kommentarer: