måndag 5 oktober 2009

Småstadsliv 2


Tommi:
"Popcorn är ju bland det nyttigaste i snaksväg!"
och jag höll på att garva ihjäl mig. SNAKSVÄG, det var inte det ordet jag hade förväntat mig att höra, trodde han skulle säga chipsväg eller något.. Haha. Helt underbart roligt:)

Om två timmar kommer Tommi hem med Subway mackor så vi ska mumsa det framför Roast på Berns, ikväll är det Bert Karlsson som ska bli dissad.

Annars har jag inte mycket att tillägga, Mitch och jag har spelat lite WoW och jag tog tag i disken, fick dock satans huvudvärk men men, nu är skit´n väck!

Igår tittade vi på Småstadsliv 2 och tårarna rann kan jag säga, roligaste PÅ RIKTIGT RIKTIGT LÄNGE. Så jävla sköna skådespelare.


HAHAHA. Spola fram till 29 sek.

"å nu har jag ett skitit gammalt jävla lasso,hur f.. ska jag knyta ihjäl dom? vill du de? ä de lätt dä? knyta ihjäl de där lurvpösarna"

en annan dör..