onsdag 21 oktober 2009

Fryser

Äh. Känner mig allmänt nere.

Jävla pissmänniskor att förstöra mitt liv. Även fast det är lugnt så är det inte det i mitt huvud. För andras del är det säkert bra men jag mår inte bra. JAG MÅR INTE BRA AV DET DÄR. Jag har NOG med mitt eget liv, jag försöker fan dag in och dag ut med att få alla bitar på plats. Och det blir inte bättre av att jag överanalyserar allt, tänker på allt, snöar in i allt. Jag kan inte släppa saker bara hux flux. Det är skit jobbigt, det är inte det att jag är långsynt, utan min ADD gör mig sådan.

Och så HATAR jag ärliga människor, såna där ärliga människor som gärna berättar hur bra de tycker att det är med ärlighet och hur duktiga de är som är ärliga. JA ärlighet ÄR bra men till en viss jävla gräns. Finns det ingen spärr i erat huvud som säger stopp? Vissa saker håller man för sig själv.

Jag har stått ut med så jävla mycket skit i mina dagar på grund av för ärliga människor och jag har lärt mig att ibland håller man bara käften för det tillhör fan mänsklig hyfs!


Har lust att slänga datorn åt helvete för jag får ingenting gjort här hemma.
Nästa vecka är det höstlov och jag ska vara hemma och göra lite saker. Vad märker ni tids nog.

OCH NÄR FAN SKA FOLK FATTA ATT MITTBENA OCH RAKADE ÖGONBRYN ÄR DET VIDRIGASTE SOM FINNS? DRA ÅT HELVETE MED DIG!

Inga kommentarer: