måndag 26 oktober 2009

Forsrännar´n Danne.


Goddag mitt härskap!

Dagen till ära har jag varit på trafikskolan och vet ni vad, äntligen fick jag godkänt på fas A. Kanske inte låter som några framsteg för er, men för mig är det världens grej. Jag har kämpat som fan med den fasen och äntligen fick jag godkänt:) Som present hade Kråkan skitit på golvet när jag kom hem, tror lill tös´n har ont i magen:( Imorgon ska jag i alla fall dit igen och fixa fas B.

Inatt drömde jag att Danne dog. Han var forsrännare (haha heter det så?!) och drunknade mitt i sitt äventyr, Tommi och jag grät och sen hånglade vi(??)

Vet inte vad jag ska göra ikväll. Känner mig lite sällskapssjuk faktiskt men det är så kallt och regnigt ute att jag håller mig inne..

Aloha!

2 kommentarer:

T sa...

Haha! Danne dog, så vi grät o hånglade.

Anonymous sa...

Hahaha, jag skrattar fortfarande. Vet inte om jag är nyvaken och trött eller om det var själva vändingen från körskolan å allt det där till att kråkan hade skitit på golvet. Tyckte det var väldigt rolig läsning iaf, hahaha..
/Kusin