torsdag 15 oktober 2009

Sanningen om hur psykiatrin gjorde

Sitter här i glansiga leopardstrumpbyxor och ska snart åka till skolan. Idag ska vi skriva i sex timmar, vilket jag tycker ska bli roligt! Kommer få chansen att arbeta med mitt egna, privata skrivande och det bråååh!

Klockan 15.00 har jag, KONSTIGT NOG, fått tid på psyk. På pappret står det "av anledning att du medicinerar ritalin eller concerta". Varför ska jag på ett återbesök NU? Det hade kanske varit bra om det var för ett halvår sedan, eller ännu bättre, ETT ÅR SEDAN då jag precis hade gått ner 14 kilo på bara några månader. Känner mig rent utsagt förbannad för vad fan ska jag dit och göra nu när jag på egen hand har lyckats gjort min medicinering stabil i både dos och biverkning? Jag behöver inte psykiatrins hjälp. Det enda jag fick av dem var en diagnos, ett papper som diagnosen stod på sedan fick jag GOOGLA fram resten och så fick jag medicin.

Tack och hej, äckliga grej.

Inga kommentarer: