lördag 17 oktober 2009

festis


I torsdags åkte jag och kusin Mathilda hem till Tommi och firade hans födelsedag. Vi åt toast skagen och baconinlindad fetaost kyckling som det så fint heter och så fick han förståss öppna paket, gladast blev han nog för WoW tröjan jag gav honom, FOR THE HORDE;) Och våffeljärnet som han fick av min mamma och pappa.

Igår blev det som det blev. Det var jag, Mathilda, Viktor och Danne som var där på festen Tommi hade tänkt att ha. Ja alltså, det har ta mig fan brunnit i huvudet på vissa. Skylla på dåligt väder..?

Hur som helst så planerar jag och Tommi på att flytta ihop, bara han får något jobb i Sandviken/Gävle så kör vi! Jag längtar. Jag längtar i hela kroppen och i hela hjärtat..

Nu har Molle race i köket, sladdar omkring.. Igår badade mamma Molle så idag luktar han som världens godaste myskatt ska ni veta!

Inga kommentarer: