söndag 31 januari 2010

#En pungkula var det här!

Jag har en jäkla pungkula under läppen, känns det som. En stor blåsa som skaver. Bara det inte sväller utanpå för då kommer jag se ut som en snusande bonde. Haha jävlar vad hemskt.

Ligger förresten i soffan hos mamma och det känns i kroppen som att jag har tjack avtändning, dvs: ingen skön känsla. Hjärtklappning, värk i lederna, lågt blodsocker och blåsan i käften gör att det känns extra mycket som en AT. Fick jämt blåsor i munnen av den skiten.

Funderat lite över om jag verkligen vill öppna upp mig så här över internet också, kanske ska radera hela jävla bloggen och skriva för mig själv istället? Man vet ju fan inte vad det är för folk som läser det här jag skriver.. Jag står för allt jag säger här på bloggen men ändå, jag kanske vill vara mer privat. Tåls att tänka på..

Det är så galet tomt när Tommi är på semester och wekäjtion hos Mitch. Men å andra sidan så blir det mysigt som 17 när vi ses igen.

2 kommentarer:

T sa...

har du abstinens efter mig? :D

L sa...

Hej!
Du hade ju kunnat fixa en lösenordsskyddad underblogg där du kan skriva lite mer privat.

Det gjorde jag med min förra blogg då mina anhöriga tyvärr hittade min blogg och blev oroliga.

Det är viktigt att få skriva av sig om även sina innersta tankar så det tycker jag du kunde göra ;)