måndag 4 januari 2010

#Pulka och stånksophie

Som ni ser några inlägg ner så har jag tagit fingrarna ur... Wow? och pärlat två finfina halsband. Jag har mina planer på att även göra örhängen också, i små motiv då såklart. Förutom det så har kära kusin Mathilda varit hit på besök och vi har bestämt att på onsdag då ska vi åka pulka i högbo, dricka varm choklad och grilla körv, hon jag Kilpe och Sändy. Det ser Magnusson fram emot (säger man emot eller mot?) väldigt mycket.

Jag har dessutom tagit fingrarna ur... WoW än en gång och pallrat mig till körskolan idag. Det blir en repris imorgon. Nu har jag kämpat med det där jävla körkortet i ett år snart. Fixar jag inte det innan Mars så ska ni få se en människa som lägger sig och ålar som en orm på golvet och låter som en karatepojke, jag kommer vara så ARG. Ni kommer se helvetet i mina ögon. Nu ska jag fan fixa det här. ANNARS JÄVLARRR. Det kan ju inte va kul för nån dä när jag vråler! Men kan jag låta bli? NEJ DET KAN JAG INTE.

1 kommentar:

Johan Sörlin sa...

Hahah, du reder upp WoW-härvan och jag har precis slängt mig in i den igen.