söndag 10 januari 2010

#Underbart roligt

Världens roligaste tråd på flashback (det kan vara den bästa tråden jag någonsin läst i):
Tjena!

Jag slogs en dag av instinkten att jag är till för att gräva ett hål, allt eftersom tiden gått har jag blivit mer och mer övertygad att min uppgift verkligen är att gräva det här hålet!!

Jag tänkte gräva det på landet, kanske i sommar.
Nu till frågan, vad håller jag på med egentligen, och hur ska jag gräva hålet?
För hand? Med nån maskin? Hur djupt? Hur länge?

Nånting säger mig att jag kommer känna mig väldigt tillfredsställd när hålet är färdigt när man nu ska veta att det är färdigt.. Jag misstänker att mitt undermedvetna kanske vill ge mig en TACKSAM arbetsuppgift för en gång skull..
Nån som känner igen sig kanske, bara traska ut på lämpligt ställe på tomten med en spade o bara börja gräva för att ha nåt riktigt tacksamt att syssla med till skillnad mot allt annat som på sin höjd ger nåt sorts resultat efter extremt lång tid osv..

Inga kommentarer: