söndag 10 januari 2010

#Mormor ska få min laptop

Jag ska verkligen försöka att skriva minst ett inlägg per dag. Det vill jag! Men eftersom min inspiration och motivation svänger så in åt fan så får vi se, helt enkelt.

Klockan tolv kommer min mormor och hämtar mig och Tommi. Vi ska dit och luncha och hjälpa henne med datorn. Jag ska nämligen ge bort min gamla skol-laptop till henne.Datorn hon hade innan var av stenåldersmodell och dessutom tror jag det var Windows 95 på den (plats för skratt). Nu kommer det bli ordning och reda!

Efter vi har varit där ska vi hem till mina kusin. Hennes man är massör för Brynäs och eftersom Tommi har så jäkla ont vid bröstet så ska han få kika och se vad det är för fel. Antagligen någon muskelinflammation eller en nerv som är i kläm eller liknande.

Nu ska jag duscha. Hejdå!

Inga kommentarer: